Games

Games
 
Design by : NazTarin

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 842
بازدید کل : 117338
تعداد مطالب : 227
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 842
بازدید کل : 117338
تعداد مطالب : 227
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




بازی آنلاین



بازی رانندگی خارج شهر (رالی کویر)

Off-Road Drive 2011


یک بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری در بیابان می باشد. این بازی زیبا که به تازگی عرضه شده است تجربه ای دیگر از رانندگی در بیابان و خارج از جاده اصلی را برای شما به ارمغان می آورد. در این بازی بر خلاف بازیهای دیگر ماشین سواری که بر روی آسفالت انجام می شد. این بازی شما را به عمق بیابان و جاده های خاکی می برد.
جاده هایی که فقط دقت و سرعت عمل شما را به چالش می کشد و سطح رانندگی شما را محک می کند. شما در طول بازی با مسیرهایی روبرو خواهید شد که بسیار خطرناک هستند و هر لحظه ممکن است که لاستیک شما منفجر شود و یا در اثر رانندگی  با سرعت بالا ماشین شما واژگون شود. شما در این تورنمنت و مسابقه که به جایزه بزرگ روسیه معروف است شرکت خواهید کرد و در بدترین شرایط جاده ای و آب و هوایی به مسابقه با دیگر رقبا خواهید پرداخت. در این مسیرهای پر پیچ و خم شما با موانع طبیعی متعددی مانند شن زار , باتلاق و مرداب , جاده های پر از سنگ و صخره و بسیاری از موانع دیگر روبرو خواهید شد. 
در این بازی شما می توانید از لیست ماشین های موجود ماشینی را به سلیقه خود و متناسب با مسیر مسابقه انتخاب کنید. زیرا برخی از ماشین های موجود در بازی صرفا برای جاده های ناهموار و بدترین جاده هایی که در طول مسابقه ممکن است با آنها روبرو شوید ساخته شده است و همین امر سبب می شود که با انتخاب درست بتوانید در مسیر مسابقه رکورد بزنید و با هیچ مشکل فنی روبرو نشوید. از نکات جالب این بازی می توان به سطوح مختلف آن اشاره کرد که شما بر اساس موقعیت جاده ای و مسیری که پیش رو دارید باید ماشینتان را انتخاب کنید. 
شما باید سعی کنید ماشینی را برای هر مسیر انتخاب کنید که مناسب با آن مسیر باشد زیرا وزن ماشین , سرعت , وضعیت لاستیک و... همگی باید با مسیر و جاده مطابقت داشته باشد و اگر در مسیرهای شن زار از ماشین های سنگین استفاده کنید ممکن است ماشین در شن ها گیر بیفتد و شما مسابقه را از دست بدهید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, توسط سجاد